Over Luuc

De stichting is ontstaan door de vraag van onze zoon Luuc tijdens zijn ziekte, de vraag was: Mag ik een IPAD? Natuurlijk mag dat, was onze reactie, en het bleek een schot in de roos.

Luuc had AML of beter bekend Accute Myoloïde Leukemie, ons ernstig zieke kind komt uiteindelijk niet meer uit bed, en heeft heel veel baat bij zijn IPAD, omdat hij er spelletjes mee doet en contact mee legt.

Het maken van foto’s ed was ook een aanwinst, hij kon zelf de foto’s bewerken.

Het delen met andere was altijd al zijn grootste wens.

In zijn te korte leven deelde Luuc vaak met andere en hij had de wens een IPAD voor ieder kind in zijn laatste levensfase.

Ons ernstig zieke kind heeft nadat hij uiteindelijk na 18 maanden vechten in ons geval maar één vooruitzicht de dood komt dichterbij en met alle goede begeleiding is dat zonder omzwervingen niet te stoppen.

Het kind geeft het uiteindelijk op, en wil & kan niet verder geholpen worden.

Die IPAD was voor LUUC alles.

Naast zijn IPAD heeft hij nog in een AudiR8 een HummerH2 een Porsch Panamera meegereden, ook hebben we nog met een Ribboot op de Waal gevaren, wat mede mogelijk gemaakt was door Proribevents/Wenamarine.

Dit soort zaken zijn voor sommige kinderen nog heel belangrijk en relatief simpel te regelen, het kost alleen maar geld.

Er zijn vele stichtingen en clubs, Make a wish Villa Pardoes Stichting achterstevoren Ambulance wens & Kika

Allemaal super goede mensen die onvoorwaardelijk stinkend hun best doen om de kinderen het naar hun zin te maken, en onderzoek te doen naar hun ziekte of mensen te helpen dat te doen.

De vele goede doelen die voor onderzoek naar kanker zoals Kika waar Luuc na zijn dood via een collecte tijdens zijn afscheidsdienst €1700,- heeft opgehaald omdat ook zij super hun best doen, echter er is een leegte want die doen niet direct iets voor deze kinderen wel een belangrijk onderzoek maar voor onze doelgroep is dat reeds te laat.